|
![]() |
![]() |
|
|
INFORMATII UTILE
Lista serviciilor sociale licentiate la nivelul judetului Gorj Detalii... Cuantum prestatii sociale 2018 Detalii... Studiul realizat de Asociaţia Reality Check cu privire la
monitorizarea implementării Legii 248/2015 privind stimularea
participării în învăţământul preşcolar a copiilor din familiile
defavorizate. Detalii... Informatii utile copii Documente neceasare întocmirii dosaruluipentru
eliberarea certificatului de încadrare în grad de handicap a) copie a certificatului de
nastere al copilului și a cărții de
identitate de identitate ( unde este
cazul); m) Cerere pentru
evaluare complexă şi încadrare a copilului cu dizabilităţi în grad de
handicap/acces la servicii de abilitare şi reabilitare (se completează la
sediul DGASPC) Descarca formular ;
Informații la nr. de telefon/fax 0253/211106 0253 212518/int.220
DOCUMENTE NECESARE PENTRU ADMITEREA
IN CENTRUL DE RECUPERARE PENTRU COPILUL CU HANDICAP TG-JIU 1,Certificat de naştere
minor/minora-copie 2.Carte de identitate minor/minora
(daca este cazul) -copie B.I./C.I. părinţi/ reprezentanţi legali -copie 4.Certificat de căsătorie (daca este
cazul) părinţi/ reprezentanţi legali-copie 5.Hotarare divorţ si/sau incredintare
minor (daca este cazul) - copie 6.Certificat de incadrare/hotarare in grad de handicap si
certificat de orientare scolara-copie(daca este cazul) 7.Planul de recuperare-copie 8.Documente medicale care atesta
diagnosticul -copie j 9.Ancheta psihosociala realizata de
către primaria de la domiciliu-copie 10.Adeverinţa medicala de la medicul
de familie ca minorul/minora nu se afla in evidenta cu boli infecto-contagioase
si poate frecventa colectivitatile 11 .Fisa psihologica-copie 12.Hotarare/sentinta masura speciala(daca este cazul) - copie
GHID PRACTIC pentru monitorizarea copiilor exploatati si la risc de exploatare prin munca detalii
BUNE PRACTICI IN PREVENIREA SI COMBATEREA EXPLOATARII COPIILOR PRIN MUNCA detalii
Documente necesare soluționării cererii de evaluare a adoptatorului sau a
familiei adoptatoare în vederea eliberării atestatului de persoană/familie aptă
să adopte în cadrul procedurii adopției interne, a) Cerere de
evaluare în vederea eliberării atestatului de persoană/familie aptă să adopte (descarcă formular);
Acte necesare pentru atestare in functia de asistent maternal:
- cerere motivata si un curriculum vitae; - copii xerox dupa certificatele de nastere si casatorie; - o scurta prezentare a persoanelor cu care locuieste( nume, varsta, grad de rudenie); - adeverinte medicale pentru toti membrii familiei eliberate de medicul de familie; - caziere judiciare pentru solicitant si pentru persoanele cu care locuieste; - copie dupa titlul de proprietate al casei sau al apartamentului sau contractul de inchiriere sau declaratia autentificata a titularului dreptului de proprietate prin care recunoaste solicitantului dreptul de folosinta asupra spatiului in scopul tip angajare ; - declaratia celorlalte persoane din familie ca sunt de acord cu aceasta; - ancheta sociala de la Primarie; - copii dupa B.I.; - fisa medicala. - adeverinte de venit - copie dupa actul de studiu - copie dupa cartea de munca Acte necesare pentru dosarul de instituire a masurii de protectie plasament :
Solicitarea dumneavoastra pentru plasamentul copilului Solicitarea copilului , in cazul in care a implinit 10 ani , pentru plasament Acordul parintilor cu privire la plasamentul copilului Adeverinte de venit , cupon de pensie ale membrilor familiei care a solicitat plasamentul Adeverinte medicale pentru membrii familiei care au solicitat plasamentul si adeverinta medicala pentru copil care sa contina si vaccinurile Copii dupa actele civile BI, CI , certificate de nastere , certificat de casatorie , certificat de deces , hotarire de divort t daca este cazul ale membrilor familiei care au solicitat plasamentul , in cazul in care s-a schimbat situatia familiala Copii acte civile pentru parinti BI, CI , certificate de nastere , certificat de casatorie , certificat de deces , hotarare de divort t daca este cazul Adeverinta de elev Acte primarie :
Informatii utile adullti
ACTELE NECESARE PENTRU ADMITEREA INTR-UN CENTRU DE INGRIJIRE SI ASISTENTA detalii Cerere de internare
CERERE de evaluare complexa in vederea incadrarii in grad de handicap detalii
ACTE ROVINIETE detalii ACTELE NECESARE PENTRU OBTINEREA CERTIFICATULUI DE INCADRARE INTR-O CATEGORIE DE PERSOANE CU HANDICAP CARE NECESITA PROTECTIE SPECIALA detalii
Documente utile necesare pentru obtinerea adeverintei, referitoare la acordul platii dobinzii detalii Cerere adeverinta auto Cerere adeverinta auto 2 Cerere contract Cerere contract 2
PROCEDURA DE AUTORIZARE CA UNITATE PROTEJATA detalii
|
|